KIDZ:
Hver søndag samles barna (opp til 4. klasse) til søndagsskolen KIDZ samtidig med gudstjenesten i kirken. Vi starter med å delta på gudstjenesten sammen med de voksne. Etter litt sang kommer søndagsskolens leder frem med dagens skattkiste, hvor det er «clues» på hva som er tema på søndagsskolen. Etterpå toger vi ned i ungdomssalen i kjelleren hvor vi starter søndagsskolen.
Vi synger og danser litt, lærer supersetning og tenner lys. Vi ber sammen for samlingen og ellers hva barna måtte ha av bønneemner. Så holdes dagens tekst over forskjellige tema fra bibelen, vi bruker opplegget «Awana».
Etterpå blir det aktivitetsposter med masse spennende for flere alderstrinn.
Ca en gang i måneden deltar søndagsskolen på "Alle sammen-gudstjeneste" sammen med resten av menigheten.
Søndagsskolen KIDZ i Misjonskirken er for barn t.o.m. 4. klasse. De aller minste har som regel med seg en voksen ned.

TWEENS:
Tweens er for barn/ungdom fra 5. klasse - 9. klasse. TWEENSA går ned sammen med kidz og starter sin smling sammen med kidz. Under andakten går de til tweensrommet og har sin egen samling der innerst i kjelleren.
Tweensrommet er tøft innredet med egen TV på veggen.
Vi har andakt med samtale og bibellesning i fokus. Tweens er en tøffere og mer utfordrende søndagsskole. Her tar vi barnas tro og tanker på alvor.
Lurer du på noe?
Ta kontakt: